19 Januari 2010

RINDUKU TETAP PADAMU

Lama benar kanda tidak menulis, nak kata sebok taklah sebok, cuma kesihatan kanda tak berapa ok. Rindu tetap rindu pada dinda. Kanda harap dinda memahami keadaan kanda. Selagi kanda ada peluang untuk menulis, kanda akan menulis pada dinda. Hanya melalui laman ini sahajalah kanda dapat bersama dinda.

Kanda sentiasa mendoakan dinda ceria, sihat, gumbira, tenang menghadapi hidup yang sememangnya indah. Masa yang terluang ini akan kanda curahkan rasa sayang yang amat sayang untuk dinda. Dinbda jangan khuatir, kasihsayang kanda hanya untuk dinda seorang.

Tahun 2010 ini, inilah coretan sayang dari kanda untuk dinda. Insya-Allah, kanda akan menulis untuk dinda. Kanda mahu dinda sentiasa aman dan damai. Jangan susah hati sayang. Jangan fikirkan kesedihan. Kan dunia alamaya ini kita cipta untuk menjadikan kita bahagia. Hidup penuh kasihsayang.

Dinda teruskan tugas harian dengan penuh semangat dan dedikasi. Bacalah laman ini untuk menghayati hidup dialamaya. Jangan difikir hidup alamnyata, walaupun mungkin kita tidak akan bersama. Bagi kanda, kanda tahu dinda sentiasa bersama kanda dialamaya.

Teruskanlah bersama kanda....

Salam sayang teraamat sayang dari kanda.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan